torsdag 14 augusti 2014

Nude look all the way

Så mitt första inlägg får bli en vanlig standardlook som är assnygg IRL, men är svår att fånga på bild.
Looken är väldigt basic och typiskt mig, kör kanske den här 90% av gångerna jag sminkar mig så det ska bli kul att blogga mer, så jag har anledning att prova mig fram med annat.

Det är väldigt svårt att få fram färgerna rätt, så jag kommer experimentera lite där också och se vad som fungerar bäst.


Ljus från badrumsspegeln. Här syns färgerna bäst.

Ljus från fönster. 
Men varför har jag så extremt torra läppar? 































Produkterna jag använt:

Ögon:
Clinique palette Neutral territory 2
Make Up Store Eyedust Hot, assvår att fånga på bild, så jag gav upp, får försöka igen sen.

Rouge:
Make Up Store Lust

Läppar:
Make Up Store Slim Lipstick 402 matt
Make Up Store Lipgloss Wand Dahlia

Inga kommentarer: